سفرهایی دریایی قشم ۲۰ درصد افزایش یافت
نوشته شده توسط : hsi

سفرهایی دریایی قشم 20 درصد افزایش یافت
گروه استان‌ها – با گذشت بیش از ۱۹ ماه از شیوع کرونا و اقدامات سرعتی در واکسیناسیون عمومی مردم در سه‌ ماه گذشته، همزمان با کمرنگ شدن رنگ کرونایی قشم، چراغ اماکن اقامتی و حوزه گردشگری جزیره روشن‌تر شده است.

سفرهایی دریایی قشم 20 درصد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علیرغم کاهش آمار مبتلایان به کرونا و متعاقب آن مرگ‌ومیرهای ناشی از این ویروس مهلک که منجر به افزایش سفرها در نقاط مختلف کشور از جمله جزیره قشم شده است، اما نباید با بی احتیاطی‌ها و کم توجهی و یا بی‌توجهی به پروتکل‌های ستاد ملی کرونا و تغییر فصل و سرما پاییزی از ورود پیک ششم کرونا و خدای ناکرده افزایش دگرباره آمار مبتلایان به کووید 19 غافل باشیم.

 

مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم از تردد دومیلیون و 820 هزار و 229 مسافر و گردشگر در قشم در نیمه نخست سال 1400 خبر داد.

علی اشتری با اعلام این مطلب اظهار داشت: این تعداد تردد در مسیر قشم علی‌رغم دوران کرونایی، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و جاری بودن شرایط سخت کرونایی، 20 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: مبادی ورودی در دوران سخت کرونایی از سوی نیروهای ستاد کرونای شهرستان به نحو مناسبی کنترل می‌شد و افراد مشکوک سریعا برای درمان به مراکز بهداشت و درمان در شهر قشم منتقل می‌شدند.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم، 685هزار و 357 گردشگر در شش ماهه نخست امسال در مسیر اسکله‌های شهید حقانی بندرعباس و شهید ذاکری قشم تردد داشته‌اند.

وی ادامه داد: سهم تردد مسافران جزیره قشم از دو بندر پهل و لافت با استفاده از 340 هزار و 306 خودرو هم به دو میلیون و 134 هزار و 872 نفر رسیده است.

خبر خوش افزایش سفرها به قشم و تصمیمات که این روزها برای بازگشایی مدارس با حضور فیزیکی دانش‌آموزان در کلاس‌ها و پایان دوران تدریس مجازی به گوش می‌رسد، ایجاد می‌کند که مسئولان ستاد کرونای شهرستان قشم بیش از گذشته در مبادی ورودی جزیره بر تردد مسافران و گردشگران دقت داشته باشند تا خدای ناکرده دوباره گرفتار رنگ سیاه کرونایی در این جزیره نشویم.

قشم پیشرو سفرهای دریایی ایران است

مدیر بنادر و دریانوردی قشم تصریح کرد: بیشترین سفرهای دریایی ایران در شش‌ماهه نخست امسال با توجه به موقعیت جزیره‌ای قشم و ظرفیت‌های کم‌نظیر گردشگری و بازار مناسب خرید این منطقه در قشم انجام شد و این جزیره عنوان پیشرو سفرهایی دریایی ایران را به خود اختصاص داده است.





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: